Cvičíme !

23. ledna 2011 v 16:54 | Veverq_a |  Fit a zdravie

Na pevné paže

Postavte sa chrbtom pred stoličku, pokrčte kolená a rukami sa oprite o sedadlo. Pokrčte lakte, až kým stehná nie sú rovnobežné so zemou, a opäť ich vystrite. Zopakujte 10-krát.

Natiahnite chrbtové svalstvo

Ľahnite si na pravý bok, ľavú nohu preložte dopredu a hornú polovicu tela pretočte na chrbát. Zotrvajte chvíľu v tejto pozícii a vymeňte strany.

Precvičte brušné svaly

V polohe na chrbte pokrčte kolená a ruky dajte za hlavu. Mierne nadvihnite hornú polovicu tela a diagonálne k sebe pritiahnite lakeť a koleno. Zopakujte 15-krát a vymeňte strany.

Trénujte silu nôh

Naširoko sa rozkročte a kolená pokrčte do podrepu. Váhu tela preneste na jednu nohu a druhú zdvihnite čo najviac do strany. Dbajte na rovný chrbát. Zopakujte 10-krát na každú stranu.

Zvýšte pohyblivosť bedrových kĺbov

Preneste váhu tela na pravú nohu, pokrčte ľavú nohu a kontrolovaným švihom ju vykopávajte dozadu a dopredu, pričom diagonálne pohybujte aj pažami.

Spevnite lýtka

Vzpriamene sa postavte, ruky držte v pravom uhle. Pokrčte kolená, pravú nohu vystrite dozadu a váhu tela preneste na ľavú nohu. Pomaly pohybujte pätou nahor a nadol. Zopakujte 20-krát a vymeňte nohy.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama